Profesionálové mají jasno: V časopise Střechy-Fasády-Izolace musíme a chceme být!

6. 5. 2019

Ceníme si nejen milých blahopřání k 25. výročí vzniku časopisu, ale i doporučení a námětů, které je provázejí. Je z nich patrný zájem profesionálů z oboru o Střechy-Fasády-Izolace a jejich kladný vztah k časopisu. Moc si toho vážíme!

 

„Přeji časopisu, aby vydržel na trhu ještě dalších pětadvacet let. Střechy-Fasády-Izolace jsou specializovaný časopis, takových v naší republice příliš není. Je řada periodik, které se zabývají domy a stavbami, ale váš časopis je naprosto jedinečný ve své odbornosti, a toho si na něm velmi cením. Jsem už pamětník, znám ho celých pětadvacet let, teď se mi více líbí v menším formátu, pomohlo mu to. Naše firma je na českém trhu 12 let a po celou dobu pravidelně inzerujeme ve vašem časopise. Možná bychom mohli více zveřejňovat i odbornější články, myslím, že bychom měli čtenářům co říci. Mám k vašemu časopisu blízko i proto, že jsem původní profesí stavař a od roku 1988 se zabývám právě střechami, o to více mě články ve vašem časopise zajímají a oslovují. Takže jednoduše řečeno, ať se časopisu daří přinášet témata, která budou zajímavá pro všechny střechařské odborníky. A nejen pro ně…“

Ing. Pavel Suchánek, jednatel společnosti Mediterran CZ, s.r.o.

 

„Partnerství s časopisem Střechy-Fasády-Izolace pro nás funguje podobně jako reklama v televizi, když jste tam jednou, měli byste tam být už pokaždé, jakmile vynecháte, konkurence vnímá, že se něco děje. My ve vašem časopise prostě musíme a chceme být, aby bylo vidět, že udáváme směr v pokrývačství, a za svými produkty si stojíme. A dáváme tomu všechno, náš tým se za posledních pět let téměř zdvojnásobil, i to je signál toho, že o naše produkty je zájem a že jsme už v podvědomí odborníků. Kdysi nás lidé znali jen jako Prefu beton, to jsou ty paneláky, říkali. Teď už se situace změnila, my už nemusíme vysvětlovat, že Prefa dělá střechy hliníkové a podobně, to už je mezi odbornou veřejností známo. Musíme se ale zaměřit na detaily naší práce, formáty, sklony, naprosto konkrétně, a když k tomu přidáme tu třetí dimenzi – zkušenosti klempíře, projektanta a dalších specialistů – budeme jen rádi…“

Mgr. Pavel Čihák, Prefa Aluminiumprodukte, s.r.o.


Více komentářů a příspěvků nejen na téma 25. výročí časopisu Střechy-Fasády-Izolace si můžete přečíst v aktuálním květnovém vydání, které je dostupné formou předplatného či v online verzi.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email