Skončil veletrh Střechy Praha 2018. Rádi bychom se proto pohlédli za tím, co nám veletrh přinesl.
EVROmat, a. s., se po delší odmlce veletrhu zúčastnil již podruhé, a to v řadě po sobě. Máme co dohánět. Přestože je EVROmat, a. s., suverénně největší český výrobce klempířských výrobků, zejména okapových systémů, a rovněž výrobce plechových střech, nebylo o nás v minulosti příliš slyšet. S příchodem nových vlastníků ale měníme náš přístup k prezentaci společnosti vůči odborné i laické veřejnosti.
Veletrh Střechy Praha je k tomu jako stvořený. Je to pro nás jedna z důležitých možností seznámit naše zákazníky s kvalitou našich výrobků a k nim poskytovaných služeb. „Chceme, aby se vědělo, že jsme skutečně na špici, a to nejen díky technické úrovni našich výrobků. Málokdo například ví, že náš lakovaný okapový systém je opatřen polyuretanovým lakem o síle 0,35 mikrometrů s unikátním hladkým povrchem, který zabraňuje usazování nečistot. To dnes na našem trhu nikdo nenabízí. Špičková je i naše doba reakce. Vždyť jsme schopni na objednávku reagovat dodáním výrobku do 48 hodin,“ říká generální ředitel naší společnosti, Ing. Vít Hroch. „Také chceme dát najevo zásadní změnu naší strategie v tom, že usilujeme o vzájemně výhodnou spolupráci s každým, kdo o to projeví zájem.“
My v EVROmatu jsme přesvědčeni, a potvrzují to i naše rozhovory s partnery, že veletrh potvrdil silný trend růstu zájmu veřejnosti. Získali jsme mnoho nových podnětů, nových kontaktů i zajímavých informací.
Velkou radost nám udělalo vítězství, kterého naše společnost dosáhla v soutěži o nejlepší PF 2018. První místo mezi silnou konkurencí je pro nás důležitým signálem o práci našeho marketingu a chceme touto cestou poděkovat za toto hodnocení.
Těší nás, že se na veletrhu můžeme sejít se všemi stávajícími i potenciálními zákazníky a dodavateli. To je jistě jeden z velkých přínosů této události, která se postupně více a více stává svátkem klempířů a pokrývačů v České republice. Jsme vděčni za příležitost se tohoto pravidelného setkávání zúčastnit a těšíme se na další veletrh v roce 2019.
Na závěr jen malé povzdechnutí – během veletrhu nám klesly tržby…aby taky ne, když byli všichni na veletrhu!
Komerční sdělení